Parmaklar genelde çok tehlikeli işlere alet olabiliyorlar (Parmak atmak gibi) o yüzden önce temkinli davranmaya çalıştım.Mazallah atar kaçar sonra naparız?Neyse ki güler yüzlü bir parmak oluşu ve içtenliğiyle onu da aramıza kattık da hep gülüyo abi bu anlamadım gitti.

Eye eye eye ayyyyy :P
Her şeyi gören göz geldi aklıma dedim birden n'olluuyyoorrruz laaan!
Tırstım eevet itiraf ediyorum.Gözümün içine bakıyor şerefsiz.
Money Man
Para para paraaaaaaa ille de para.Hani çok olunca oramızı buramızı sileceğimiz para abinin suratından çıkıyor.Millet'de sivilce çıkar sıkıntıdan adam da para çıkıyor.Gıpta ile bakmaya devam ediyoruz.
Bir de baktık ki istek parça olarak kedimiz çalabiliyormuş.Hemen Nikah Masası istedik.Baktık ki hiç nota atlamadan tıkır tıkır çaldı.Emeğinin karşılığını aldı ne yalan söliyim bir kilo wiskas kedi maması.
Yüreği tamamiyle sevgi dolu geniş bir ablamız.O kadar geniş ki 3 oda bir salon mubarek.Ev alma,komşu da alma ama böyle bir abla alın valla.
Elemanımız da şaşırmış valla.
Rock'n Roll Santa
Abimiz pek bir gizemli içimde geldi abi demek aslında.Sahne ışıklarından pek bir bıkmış olsa gerek saç-sakal kombinasyonu burunlardan taşmış artık burun sakalı diye bir şey ortaya çıkmış.
Derken Re re re -ra ra ra Gassay Gassay Cim bom bom
Kütahya'dan çıktı karşıma,penayı ağzıma alıp çiğnerken başladı dostluğumuz.Hemen kanımız kaynadı akşam derbiyi bekliyorlardı.Baya türk arkadaşla tanıştım şansa bu arada.Eskişehirdeki elemanlar da guitar hero oynuyorlardı :D

Bu elemanımız da indiana'dan yatıyor mu,ıkınıyor mu bilemedik şahsen.Kedi bıyığı ile dikkatleri üstüne çekti hemen.Muhabbetimiz tabi ülkeler arası olduğu için merak etti Türkiye'yi anlattım ettim.Cevap hımmm.Oldu mu şimdi kedi abi?Gözlükler desen zaten kaynakçı gözlüğü gibi.Evde de güneş gözlüğü niye takarlar hiç anlamış değilim.

Yu-ma-tu,honda karışımı sumocu olan abimiz işe daha yeni başlamış.Öğle molası vermiş.Ne idüğü belirsiz best of dinlerken "Oy memişler memişler seni bana vermişler" Diyerek pek bir sempatimizi kazandı ama öyle oturarak sumocu olunmuyor abi bilesiniz lütfen.
Hey dudeeee!
Mr. Weed
Eleman görür görmez yaktı utanmadan.Ver bir fırt demeden kafa zaten güzelmiş,cilayı atıyormuş.Bu kaç dedim. Abi bilmiyorum dedi.Neyse "Go ask ailce" Demeden de alamadım kendimi.
Bu elemanlar her telden.Hatta bir ara abi ben kendi ilacımı kendim yaparım diye kastı devlete ihtiyacım yok diyerek.Kanal tedavisi yaptı direk buruna.Kafa da olmuşlar.Alkol malkol ne varsa gösterdiler beraber içtik bi nevi.Rakı balığa bekleriz bir gün.
Veeeee işte o Jessica Alba'da nasibini almış.Kısmet de bizeymiş.Pek konuşkan değildi.İki defa karşılaştım.Ne ruletmiş be! püffff
Daha da eklenecek efendim yenileri














