Uzun bir aradan sonra başımıza gelenlerli tekrar burada paylaşıyoruz.Millet pek bir korkak olmuş.Garip şahıslar malikanesi olan chatroulette'den dem vuruyoruz efem.
Kaynakçı abi,
Gel zaman git zaman aradan bir genç çıktı pek de parlıyor gözlükler.Dedim çok zekiyiz herhalde gözlerde o ateş o cevher var dedim herhalde.Yok abi alakası yok kaynakçıyım ben,direk kaynağa baktım maske takmadan gözlerim sulanıyor diye (kötü durmasın diye) taktım dedi.E peki olm burada ne işin var dedim.Demez mi bana abi çok güzel hatunlar var dayanamıyorum bi bakayım dedi.Neyse azarladım biraz göz damlası tavsiye ettim kapadı pencereyi.
Yarım kilo Yağsız Obama,
Gezinirken yine bir baktım biri saklanıyor olm çık dedim.Yok abi dedi kimliği ifşa edemem.Lan neden dedim?Abi tanımadın mı aşk olsun ya demez mi?Hakkatten yav birine benzemekteydi bu.Hafif gıdını göster dedim Heh işte bu sadece ve sadece Obama'da olabilir dedim.Nasıl gidiyor White House'da ortam? Abi bildiğin gibi değil hergün toplantı yok panellere katıl.Akşam eve gel kadının dırdırı valla Antalya'yı özledim dedi.Bana zaten daral geldi bi yirmi dakka anlattı kendimden geçtim.Neyse Antalya'ya bekliyorum hadi bakiiiim selametle.
Merhaba! Abi kontör var mı?Kabile Şefini arayacağım,
İlerleyen vakit odur ki efenim,biri seslendi.Noluyo la dedim :S Korktum bir de he öyle böyle değil.Nedir bu suratın hali olum millet korkup kaçacak millet zaten zor dışarı çıkıyor.Abi biliyorsun yaşam standartları zor bende kendimi doğaya verdim,bir kabileye üye oldum.Yanlız Şef'siz bir kabileymiş ben bir bok anlamadım bu işten dedi.Bende hafif sinirlendim.Borç kontör istedi,niye dedim meğersem Şef'i arayacakmış.Bırak dedim bu işleri git kendini kabul ettir,sevdir.Sonra gitti ses alamıyoruz o gün bugündür.
Lady Gaga meğer Spongebob ile küsmüş aradılar beni abi böyle böyle gel şu dargınları barıştır sevaptır diye.Telefonda olmaz mesafe yakın olsa hemen atlayıp gideceğim de uzak olduğu için dedim hemen roulette'e gelin.Neyse uzun konuşmalar ve iknalar sonucu iki arkadaşı barıştırdık.İnşallah bir daha ayrılmazlar.Desti İzdivaç gibi olduk enasını satayum :)
Zamanında fazla fırlamalık yapan ve o kadar kaza geçiren biri vardı ki artık sigorta şirketleri bile illallah demiş.Çözümü bulmuş tabi ki şirket demiş sana para dayanmaz koçum.Sen evde dirseklik,dizlik ve en önemlisi kask takacaksın yoksa böyle olmayacak babanın sigortası değil.Kendisi biraz üzüldüğünü söyledi ama bende telkinde bulundum doğruları konuştuk.Neyse iq biraz yüksekti de anladı,kafasına uydu.Yatarken bile bunu takıyormuş,Dişlerini nasıl fırçalıyorsun dedim abi camdan camdan fırçalıyorum dedi.İyi halt ettin dedim.Ayrılırken de bir kasa camsil istedi eşşek herif.
13 Temmuz 2010 Salı
Kaydol:
Yorumlar (Atom)




